oncontextmenu="return false"

Tävling

Seima Sime Salabim

Jaaa! jag är ingen bebis längre! Joohooo!

Äntligen! Ja, men en liten tävling som går ut på.... vad ska vi ta?

Den 10? ja den 10!

Okej, den 10 blir bra! alltså på Fredag :) Deg går ut på att man ska klä sig så vinterklädd som möjligt! EN SNABB SAK! EN NY NYCKELPIGA POKOPET FÖR ABRA 60 KR I PANFU NU! ALLA PANDOR TILL OCH MED ICKE GP KAN KÖPA DEN! SKYNDA DIG!

skicka länken på bilden i en kommentar, lovar om du inte vill att andra ska ta bilden tar jag bort kommentaren :)

/vi 3


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"