oncontextmenu="return false"

Tacos & valen idag!

Hej!

Åt tacos igår, mums! Och idag är det valen :D man måste vara över 18 år för att få rösta :D mamma o pappa åker just nu och ska vara med :D Sååå, är hemma med appe som är med sin kompis alvis02 och ajg med spraky1999 :D de sov här över natten, de åt tacos hos oss igår me :)
men tyvärr kommer inga bilder från panfu jag tagit med datorn än... bilderna blir lite fööör smååå. Och doody sa idag att Msp är bättre än panfu... och ja, helt hålelr jag med doody, ibland. Panfu börjar faktiskt bli liite nja... helt änkelt man växer ifrån, så är det emd allt :) Men än så länge är bloggen kvar! har ni testat kastat muggarna i den nya slottgården :bigeyes: deet är kuul, very fun!  Jag ska byta header, kaanske design också liite osäker än :S men kolla in spraky1999's blogg. www.antonsliv.blogg.se jo, testa detta

1. du kan inte nå alla tänder med tungan.
2. alla knäppisar som läste den förra komemr att testa.
3. du upptäcker att nr 1 är en lögn.
4. du ler nu för att du gick på det.
5. du kopierar nu detta och lägger in på din blogg/hemsida, elelr visar för andra-
6. ditt leende finns fortfarande kvar i ditt andsikte.

xd :) ni kanske läst den men hade inge att skriva :D första gången jag läste denna så testade jag hehe :D Men nu.... ska ja göra något!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"