oncontextmenu="return false"

Puricute

Hej!

en kompis frågade hur man gör bilder på Puricute och hur jag fick månadens panda att den rörde sig :D, det ska jag visa nu! börja med att söka på www.puricute.com uppe i sökfältet. Sne står allt på engelska. Klicka på sen tryck på den längst till vänster, en rosa knapp där det står " make a puricute " sen ladda upp din bild :)tryck på Browse och gör sedan din bild.
 Sen brukar jag göra såhär: JAg fotar när bilden är klar, pil upp och PrtSc Sysrq. sen lägge rjag in den på paitn(eller ett bildprogram) sparar den, sen för att få glittret gick jag in på www.glitterfly.com ladda upp bilden och tryck påd en STORA GRÖnA KANPPEN. ladda upp bilden och lägg på det du vill.  sen när du är klar tryck på save & download under din bild, då kommer du hit: kopiera den översta texten av din bild. lägg sedan in den vart du vill :) men jag visade nyss hur du gör en bild som ska röra sig på en sida eller något! jag har en bild på mig med saker på som msn bild. du gör likadant men istället för att trycka på save & download så kopierar du den och sparar på msn sen tryck på din profil bild där och sedan på bläddra...
sen så har du den som msn bild :D
Om ni inte förstår så kommentera bara, så an jag förklara ALLT med bara bilder :D



/Madde

Kommentarer
Postat av: emelie

det går inte att klistra in den då man har gjort allt det där, det står typ bara att filen är ogiltig hur ska jag göra då?:(

2010-11-09 @ 19:30:35
URL: http://emelie-holm.devote.se

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"