oncontextmenu="return false"

Nya kläder designade av Johanna5!

Grattis till Johanna5 som har designat dom här kläderna!GRATTIS JOHANNA5!
och imorgon är det GULDPANDADAG OCH- LEVELDAG! VAAR INNE MYCKET OM DU ÄR ICKE GP! SNART TROR JAG LULIS1 HÅLLER på att räkna en dag då det kan vara panfuträff!

ja, min helg är lite upptagen, tar med laptopen till skolan imorgon och inlines :D sen så ska ajg på kalas med Zikzak, alltså vi ska på kalas. Sen ska hons mamma hämta oss sen ska jag sova hos hon!  vi ska kolla på Toy Story 3 :) så. tror det blir panfuträff på fredag eller söndag. På lördag på kvällen komemr också Sparky1999 och ska äta tacos hos oss :D

jag chansar på att det blir imorgon(fredag)

/Carry &
luli1


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"