oncontextmenu="return false"

Min skoldag:


Hej! Här berättar jag nu min skoldag ;)

vi vaknade, klädde på oss åt frukost. Vart lite bråk mellan mig och appe i morse :P Sen borsta vi håret och tänderna o tvätta oss. Sen så tog vi väskan och gick till bussen. Bussen kom vi klev på, träffade en gammal klasskamrat där på. Sen så vart det stopp på vägen så vi satt där typ 10-15 min. Sen så klev vi av bussen vid skolan, gick in. Vi jobbade.... lite blandning av matte o svenska. Sen tog vi rast. På rasten åkte jag, Zikzak och Yk88 sparkcykel och inlines :) Sen gick vi in. Jobbade english(engelska) Sen fick vi rast kl 11:00. samma sak på denna rast som kl 9:30. Sen så hade vi Geografi. Sen gick vi till lunchen kl 12:15. åt där sen slutade vi :) ;) Åkte lite inlines. Precis när jag tog av mina inlines så gick bussledet! fick springa i strumpor dit och ta väskan och kuta till bussen. Men säg inge till mamma, hade vita strumpor :| Sen så åkte vi hem, klev av bussen jag, Appe o Yk88(vi bor grannar) Sen så satt jag mig vid datorn och tog ett äpple. Kollade lvl maskinen och skrev sedan att den funkade sen så kolalde jag på cirkusen och skrev här. Och nu så är vi här vid. ;) :thumbup:
Vaa det din dag? då ska ni få höra min ja, från början!
jag har sovit hela dan, slut.
Jag tar min dag i ett annat inlägg :)


/geppi o
frogi o lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"