oncontextmenu="return false"

Im home

Hej där!

Nu är man hemma efter bion. Jo, allt gick till såhär: efter skolan åkte jag o bästisen o appe hem till oss. Sen så kvart över tre körde mamma mig o bästisen till bion. Där såg vi på Marmaduke, rekomderar den! sen hämta hennes pappa oss, sen åkte vi till hon, då sov jag där till lördag. Sen sov jag hos henne till lördag, sen bestämde vi att jag sov till söndag(idag) så hela veckan har jag varit hos bästisen. ahr inte träffad mamma sen halv fyra... altså på fredag.

Men, nu är jag hemma och i san franpanfu kan man nu se krucio filmen :D

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"