oncontextmenu="return false"

Grattis Huka!

Hej läsare♥

Vaaad gör ni? jag kör sskp med Alvis02 o Apelsiner :D chattar på msn och... ja chattar :D
men till ämnet. Jo, ens sak till bara.... imorgon komme rjag frysa tårna av mig!!! för de bygger en värme sak vid skolan så då kommer de stänga av värmen.... brrr..... och igår va vi och shoppade :) köpte en sån här brännbolls tröja med ett H på ena sdidan, köpte en röd :) sen ett par leggins o en tröja :D bilder komemr senare. men till ämnet nuuu. GRATTIS HUKA FRÅN FINLAND vann design tävlingen, kolla kläderna: sen ahr det kommit nya möbler:
ska kaaanske köpa något, men tror inte det! håller på med en berättelse :D :thumbup:

Men skaaaa gå.

/lulis1


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"