oncontextmenu="return false"

Frågor & svar

Hej!

Den här gången kommer jag att leda frågor & svar :D här är de:

Cizi: Hej där! hur får man en så fin blogg? vilket program använder du? vad får du hjälp med?

svar: Man kan fixa mycket fin design, lulis1 brukar använda paint och paint powepoint your powepint. Sen brukar hon få veta genom www.designadinblogg.se där kan du få idéer om vad du ska lägga in och hur.

Helman: Vad använder du för program för att göra så fina bilder?

Svar: lulis1 använder Paint powerpint your powepint, det får man med ett par spiciella datorer :) går inte att ladda ner.

Yxa532: Vad kan man göra med det där paint power saken?

svar: Det är både paint, powepint, photoshop och något som heter picture maker.


starrw: för det första: DIN BLOGG ÄR BÄST! DU LIGGER PÅ DENNA SKALA 1----ALLA ANDRA--------------------------DU100. KAN VI TRÄFFAS NÅGON GÅNG I PANFU?

SVAR: Tack! jag & lulis1 blir superglada! ja, det kan vi nog :)

Tack för alla frågor som vi fick!

/Carry

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"