oncontextmenu="return false"

Till er!

Hej, jag vill bara säga att Ni är underbara läsare. Goa och rara som ger mig kommentarer. Jag blir super glad om ni skickar in bilder och när jag ser era kommentarer.  Jag kan få lite saker ibland att jag irriterar mig på att jag typ aldrig från kommentarer. Det är bara det att jag ser andra bloggar som är nästa nya som har massor av kommentarer. Jag ångrar att jag la ner bloggen när jag skapade pandanlulis. :love: er!

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]     ← Till er ♥♥


//Madiiis

Kommentarer
Postat av: hubba_nalle

Hej Tigerz!



Jag har några frågor här:

1. Vart har du gjort bilden?

2. hur gör man så man klistrar in och kopierar utan att högerklicka?

3. VArt får du hjälp med designen?

4. Kan du tipsa om min blogg?

2010-10-24 @ 17:48:21
URL: http://hubbisblogg.blogg.se/

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"