oncontextmenu="return false"

Thanks Minibjorn!

Heej!


Tackar Minibjorn, för han gav mig en kommentar :thumbup: tack tack tack tack tack tack tack tack osv osv. JAg blir jätte glad av kommentarer :) Ha en bra dag Minibjorn och spklart ni andra också!

HAr blivit av med Laptopen nu, så har tyvärr inga bilde rjag hade tänkt lägga upp!

Hon ahr något Alove Very gelly(stavas) fest då det kom några från Forever och pratar så får de testa. De hade film som jag nyss satte på på min laptop som sedan visas på tv(genom en sladd)

Ciiiiaoooooooooo!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"