oncontextmenu="return false"

Tävling

Hej!


Jag ska ha ännu en tävling!

Det går ut på skriva en kommentar av din favvo artist/grupp. Sen lottar jag och ser vem som vinner, den låten kommer spelas upp här på bloggen!!

Gör såhär:

Skriv t.ex en sån här kommentar:

Jag vill att du ska spela upp Shakira med låten Waka Waka. Jag tycker den låten är bra och skulle gärna vilja att den spelades upp.

Ja, något sånt!!

Sista tävlingsdatum är den 27/10. den 27 oktober.

Hoppas att ni är med!!


p.s tävlingskommentarerna godkänns inte förens på onsdag, detta beror på att ingen ska kunna se den andras!

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"