oncontextmenu="return false"

Svar till Lopan!

Hej där!

Lopan_musen100 har en fråga här:

Hej!

Varför vill inte min header synas när jag lägger ut den? JAg har försökt flera gånger, men det funkar inte! snälla hjälp mig!

Svar: Tyvärr vet jag inte vad det kan vara :( Men här är hur du ska göra det: Gör först din header på ett bild program, jag använder Powerpoint Paint cool maker. Spra sedan bilden och logga in på bloggen. Ladda upp bilden här: Tryck där sedan klicka på Bläddra... sen leta upp din bild, klicka på den och sedan brukar jag ta storleken på din header. LAdda sedan upp den, tryck på bilden och ta sedan länken till den, Gå sedan till Design, sedan Redigera Stilmall. Bläddra ner till Header, där står det background.... kopiera detta och klistra in islt. OBS! innan du kopierar detta så måste du ha lagt in länken någonstans så du kan kopiera den sedan! background: url() no repeat; center center; Mellan dehär () ska du sätta in din länk. så det ser ut såhär:
background: url(länken till din bild) no repeat; center center; Nu kand et vara så att width redan finns två gånger, låt de vara och skriv till height: och sedan storleken på höjden på din header! skriv den vart du vill bara inne på Header! Du kan också ändra på width också, men det kanske funkar att ha bara en. Sedan tryck på spra stilmall eller förhandsgranska, ditt val. Om det inte funkar så får du skriva igen!

Aha... nu kom jag på en sak, nu ska jag göra en hjälp blogg till alla er! ni får adressen snart!

Ciao!


P.S Längst ner under mina inlägg finns också omröstningen, alltså namnet på den, sedan i Menyn gör ni samma sak fast under min blogglista :D

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"