oncontextmenu="return false"

Puuust... och, herrå Panfu

Hej!


Vilken lättnad, det stog att min blogg var borta men nu är den tillbaka.... och jag ska sluta med panfu, eller har. Pga att det är jätte tråkigt, har börjat med ett annat online spel. Men jag slutade också liite för att när man kommer in så är ja helt osynlig. det jag inte gillar är att en del gp försöker bara vara coola osv. Som Appe, när hon hade gp så pratade alla med henne osv. Men sedan när man är utan gp då är man helt osynlig. Om ja kunde skulle jag vilja ändra på det.  Och jag tror hela bloggen ska få en helt ny design inom kort :D Så ni får se inom kort hur det blir :)
Ojj... juste, jag har börjat med LPSO :D


ha  en underbar fortsatt dag!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"