oncontextmenu="return false"

okejjjjj???

Hej!


Designen ville inte funka! så nu tog jag nåot bar lite snabbt! Så jag får börja om... fixa en helt ny! Men isåfall får vi ha denna design medans som jag har nu! :D

Och snälla.... ge mig lite fler kommentarer! Helst skulle ajg vilja ha 1-2 om dagen :( men det är tråkigt att kolla kommentarerna, nopp. Ingen ny. Sen när man kolla på tigerz så står det " Kommentarer o " på nästan vartenda inlägg!!! sen när jag kollar på andras bloggar så står det åtminståne kommentarer 3-5. Nästan så jag ger upp bloggandet. Men jag vill inte det!


/lulis1

Kommentarer
Postat av: minibjorn

På min blogg är det samma sak... men nu har jag kommmenterat och jag lovar att jag ska försöka kommentera när jag kollar på din blogg :D

2010-10-11 @ 18:54:57

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"