oncontextmenu="return false"

Maskinen....

Hej!

Ni flesta har säkerty märkt det där med Prof Bookworm i grottan?

Han behöver er hjälp! Prata med honom, du behöver ett par gummihandskar :D Gå till sjukhuuset och prata med tjejen. Klicka sedan på låset som hänger på de gröna lådorna! Har ingen bild, men tror jag hittar bilden med koden. Men ååh! bilderna funkar inte.... Men koden är 4 3 2 och sen får du handskarna. Gåt ill prof bookworm. Prata med honom och tryck sedan på din profil, sätt på dig handskarna och tryck sedan på datorn(några gånger) tills kaplarna kommer upp. Trtyck abra på rätt färg :) sen är det klart! :thumbup: Och... inga finalister. AZZÅ JAG SLUTAR SNART! AJG GER UPP! :mad: jag blir både ARG och samtidigt ledsen. Noll kommentarer. aldrig så kan jah ha tävling osv.

Snart ger jag upp! Ellr vill ni att jag ska sluta blogga. Kommentera inte isåfall!

nu är jag :mad: :mad: :mad:

Kommentarer
Postat av: minibjorn

snälla sluta inte att blogga :D<3

2010-10-14 @ 22:28:52

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"