oncontextmenu="return false"

Looooove you Lopan!

Heeej!


Oh, förlåt rubriken :blush: En sak är ångrat, ska inte sluta med Panfu :thumbup: En ny header är påväg, helt ny!

Jo, www.lopanmusenstil.blogg.se www.lopanmusenstil.blogg.se www.lopanmusenstil.blogg.se :D ;)var påväg att somna men inte nu, ajg var :tired: men nu är jag pigg som en mört, komemr nog inte somna iallafall. Ojjjj! lovade ju er frågor & svar! Oj oj! men kolla inläggen under, kommer miljontals varje dag, okejjj, inte miljontals men ca 5-8 inlägg :D beror hur mycke jag sitter vid datorn. Men nu, nu ska jag ta och förbereda mig för FRÅGOR & SVAR!

Ciao!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"