oncontextmenu="return false"

Lite mysko bara & nästa brev från Lilli

Heej!

De nya kläderna ligger 3:a i katalogen??? det har säkert blivit något fel :D Men de nya kläderna är från Nederländerna: Gitarren ska kanske jag köpa :) Ja, men här är nästa brev från Lilli.
Spännande, alltså att på Fredag så ska jag ge er en omröstning. Om unders dess kommer ni också få 2 brev om dagen från Ulla! Ulla är Lillis syster och kommer ge oss lite skoj o fakta om Vifteborg medans LIlli ger oss det om Kattköping :D sen då kommer omröstningen!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"