oncontextmenu="return false"

Jaha, något tips??

Hej!

Har ni något tips vad man kan göra nu på kvällen??
Syrran är på kalas och mamma o pappa kollar på tv. Det ända jag kan göra är att gå in på bdb, fb blogga... eller det är inte det ända då. Ni förstår nog? hoppas det :D OCh nyheter om Sotis är att hans tid är väl snart ute :( ;(
Snett o ännu sneare och poff, huvudet på marken :P I :love: you!!!

Också ska jag ha dagens fråga, men den första kommer imorgon :D Visste ni att...

Det mönstret man kan se på månen(full måne) är skuggan av jorden. Om ni kollar noga så ser ni liksom Nordamerika, Afrika och till och med Sverige!! Asien, sydamerika :) VAd tycker ni om dagens sötis? jag :love:
Men :love: de andra mesd!!! :love: VAd tycker ni, ska jag blogga(sitta vid datorn) eller fortsätta med min halsduk eller så... äsch. Men inom kort kommer en saga!!!! Mer info kommer!!!


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"