oncontextmenu="return false"

Jag ser det snöar....

Heej!

pappa väkte oss ungefär kvart över 6 då han sa att det ligger snö utanför!!!

Men... dert var vitt imorse men nu har tyyp hela snön försvunnit :( :(

Och jag kom på en sak... vår skola ahr Svalbovikens bussar. Jag kom på att jag har inte åkt svalbo sen vi började 5:an. idag var det första gången!
Men... ha ni som har blogg.se att udner där man skriver rubriken finns en kalender :D

Har inga snöskor(vinterskor) att använda så fick ta mamma försmå :) :P

Har ni fått snö??

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"