oncontextmenu="return false"

Icke gp

Hej!

Nyss när jag loggade in så var jag icke gp. Jahapp.... utan gp nu. Såhär ser jag ut: Har inga kläder jag kan använda som icke gp. Mne ska nog byta, kom på en sak jag kan använda. Och... ETT STORT GRATTIS TILL PANFUSTARS SOM VANN BLOGG STAFFETEN 2! här är en länk: www.panfustars.blogg.se eller tryck på namnet Panfustars ovanför. Ja, men... designen kommer lite sent och... breven kom inte. Så jag ger er fakta här:

VIFTEBORG:
Vifteborg är en stad full av energi. Många roliga spel, res med valen Guppy mellan Kattköping och Vifteborg. Ha skoj med vänner och lös gåtor med Rosa! Handla kläder, mat osv. i Välkommsbutiken! Ha Felinda som din guied(eller hur det stavas) genom Vifteborg! Ha så kul i Vifteborg!

KATTKÖPING:
Kattköping är en stor stad med energi. Många affären till och med ett discotek! spela roliga spel, prata med vänner och gå in i Kattköpings köpcentrum! ha så kul i Kattköping! Köp snygga vår-höst-sommar-vinter kläder! Dagens mode har du säkert snart ;) Man kan kalla KAttköping för en riktig köpcentrum-stad! Spring på en badboll, bygg sandslott och ha skoj!

Så, här är en omröstning:

Omröstningen Vilken stad röstar du på? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!

röstningen försvinner på Söndag kväll, ni kan även hitta omröstningen vid menyn.

Lycka till!


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"