oncontextmenu="return false"

Hotell Magi - del 3

-  Jag hade tänkt att ta över världen med magi! och jag börjar med er vän Josca. Men ni förstörde planen när ni plötsligt la nosen i blöt. sa Mulle och började skriva på en dator.
Jojo försökte se vad han gjorde men det gick inte. Plötsligt låg Yotsiba helt medvetslös bredvid Jojo. Josca bara stod där och såg på. Plötslig kom Rosalinn ner
- Mulle? vad tänker du göra med de stackars barnen? sa Rosalinn och gick fram till Mulle
- Öh. sa Mulle för han kom inte på något
Rosalinn tog loss Jojo och Yotsiba
- JAg måste gå. Och jag vill se barnen hel skinande sen. sa Rosalinn strängt och gick
Plötsligt kom det rök från väggen och ut där ifrån kom ett barn. I deras ålder.
- Åh! vem är det? frågade Josca
- Detta är X- emplar 8000. Jag byter ut henne mót dig Josca! sa Mulle och pekade på Josca. Josca började gråta och vart sig själv
- Nu Ska Ni Lära Er Att Hjälpa Mulle Att Ta Över Världen. sa X-Emplar 8000.
Jojo, Yotsiba och Josca sprang. I Jojos hotell rum kom Yotsiba på en sak
- VART ÄR HEKKA? frågade Yotsiba och stannade upp
- HEKKA!?  sa Jojo rakt ut
- lugn. Hekka ä i säkerhet. sa Josca och blinkade med ena ögat. Ja, Josca hade rätt. Hekka kom uppfrån trappen med fyra biljetter till... DJURPARKEN!
- Här är jag med 4 biljtter till djurparken. sa Hekka och gav de varsinn.
De tog bussen till durparken och sedan kom Jojos mamma och hämtade de.
-Nå? hur var hotellet? frågade Jojos mamma
Alla kollade på varann och svarade samtidigt.
- Bara bra!

Det var slutet. Såklart kommer det snart en ny.  När jag kan ladda upp bilder kommer bilder på Josca, Jojo, Hekka´, Yotsiba, Rosalinn och Mulle :D

Ha ré bra!!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"