oncontextmenu="return false"

GULDPANDADAG OCH HALLOWEEN I BALSALEN!!

Heeej!


rubriken säger gaaaanska mycket. Men det kommer mer ;) jag har liksom inte bloggat för jag är sjuk :( Men som sakt DET ÄR GULDPANDANDAG idag och så har de pyntat i balsalen ;) Men vad är det här nu då.... sitter vid familjens dator för min laptop kommer inte in på internet. Och här kan jag inte ladda upp bilder :( Men iaf, i balsalen ser det ut som förra året. Svart, pumpor osv. Och en ny grej till Halloween. Om du kör sten, sax, påse och vinner kan du välja av hallowee kostymer eller pengar. Är du icke gp så får du en hängande sak med pumor i din träd koja :D Och så ska halloween bloggen anlända!! :)


hörs!

buuuuuslig heeejdååå

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"