oncontextmenu="return false"

Frågor och svar:

Hej!

Sry att det blivit väääldigt lite bloggande. Men jag la typ av. Åker mest fyrhjuling, för syrran fick en i förr går(tror jag)

Men här har jag fått frågor och här kommer svaren!

Anna: vilken söt katt i profilbilden, är det din?

svar: Ja, det är min :) Han heter Kovo. :)

Josefin: Jag förstår ingenting. Vad är det som hänt?

 
Svar: Jo att på panfu är det så att igen gillar mig. jag kom in efter jag slarvat med engelskan och så stog et några och snackade skit om mig. Så jag vart arg och ledsen på samma gång. och typ slängde ner skärmen på laptopen.

Sofie: hej hej! Spana gärna in min blogg. Kram. Sofie

Svar: Den var riktigt bra Sofie ;)

Erik: Nice blogg :D

Kolla in min sen också för grymma modetips!

svar:  japp! det ska jag!

Suneeta & hunden Chanel:  Ja! Man ska verkligen behndla andra som man själv vill bli behandlad! =)

svar: Helt rätt Suneeta och Chanel!


Piicha: Hej på dig!

Hur har din dag varit?

Kram/piicha

svar: Min dag är bra ;) ska åka fyrhjuling strax:) Hur har din dag varit?(och alla andras!)

Minibjorn: Snälla sluta inte blogga!

NEJ! men jag läser den varje dag! :)

svar: kanske inte ska... men kanske inte... jag tror nog inte det hitills :D


Ja, det var alla frågor! Hoppas alla får en underbar helg!

/lulis1
 

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"