oncontextmenu="return false"

frågor och svar

Hej!

Här är 2 frågor:

hubba_nalle.
Hej Tigerz!

Jag har några frågor här:
1. Vart har du gjort bilden?
2. hur gör man så man klistrar in och kopierar utan att högerklicka?
3. VArt får du hjälp med designen?
4. Kan du tipsa om min blogg?

svar:

1. JAg har gjort bilden med pluto på www.glitterfy.com

2.  För att kopiera klickar man på Ctrl och C. OCh för att klistra in klcikar man på Ctrl och V

3. Jag kollar på www.designadinblogg.se eller så testar jag mig fram ibland :)

4. Ja. Gör det i slutet :)




Anonym:

Hej där!

KAn du tipsa om min blogg?

svar: Ja, om jag fick veta adressen, annars går det inte :S





Hubba_nalle's blogg: www.hubbisblogg.blogg.se


Ha ré gott igelkott!


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"