oncontextmenu="return false"

....

Nu är det snart slut.............

hur kul tror ni som tror ni är " coola " känner er. Ni känner er glada! ALLA ICKE GP ÄR OSYNLIGA FÖR ER SOM TROR NI ÄR " COOLA " ni bryr er inte! och endå, ni är kaxiga, dryga osv. Jag vet inte avd det är men nu... nu... jag... vet att alla i panfu och inte alla i panfu hatar mig. jag kom in och hade tillochmed slarvaty med engelskan i skolan idag för jag ville in i panfu och vara med vänner. men nej, när jag kommer så snackas det skit om mig! ja, det gör det!

Nu kan jag lova, när jag är utan gp så lägger jag av! inne då och då! men det kanske inte är någo idé. jag lägger väl av med allting! och skiter i avd ni säger/gör! jag bryr mig väl inte.... eller jo... alltid har jag drömt om att få kommentarer. Och sånt, sen ser jag på t.ex Pomis_10's blogg. ni gillar henne bara för hon avr emd på en tv reklam! kanske inte alla.... och ajg vet inte vem jag ska tillhöra. de som gillar henne elelr inte....


som sakt. Jag struntar(***) i vad ni säer om mig! säg avd ni vill! men, tänk också på hur den person känner sig...

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Ja man ska verkligen behandla andra såsom man själv vill bli behandlad! =)

2010-10-12 @ 17:51:49
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag förstår ingenting. Vad är det som har hänt?

2010-10-12 @ 18:13:51
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"