oncontextmenu="return false"

en fråga

Hej!

Min kompis frågade hur man gör en Panda på panfu. Jo såhär:
1. Där det står " välj ett pandanamn " där skriver du in det du vill heta, så som jag skrev " lulis " (en liten lång historia hur jag fick 1:an. Skulle egentligen heta lulis men det är en lååång historia vad som hände. ) Under skriver du ditt lösenord. Sedan skriver du din e-post adress(mejl adressen) sen skriver du den igen. Sen kryssa för om du är kille eller tjej. Du MÅSTE kryssa för jag accepterar panfus användaravtal.
Du MÅSTE inte kryssa för om du vill få nyheter från panfu(men om du gör det kan du få gratis saker ;) )

Sen är det bara att trycka på Spela gratis. Nu kan det hända att ditt namn du vill ha redan finns, då kommer det förslag med det. eller så kryssar du förslags rutan och väljer ett annat namn.

Hoppas det hjälpte!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"