oncontextmenu="return false"

7 saker ni inte vet om mig

  1. Att jag är en sån djurvän att jag knappt kan döda typ en fluga
  2. Att mitt namn är Mathilda
  3. Jag gillar inte tajta kläder och jeans, usch!!!
  4. Att jag JÄMT får tovor i håret
  5. Att jag skriver jätte snabbt på datorn
  6. Att jag bråkar ofta med min syrra(apelsiner)
  7. Att jag gillar att leka med LPS.

Sååå............ det är 7 saker ni inte vet om mig, jag läste nyss www.tildisblogg.blogg.sr och såg att hon också heter Mathilda =)=)=)=)=)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: mollymo

Hej på dig du,

Det på-går en tävling i min blogg:

http://ylloms.blogg.se/panfu/

Var gärna med!

Ha det bra!//mollymo

PS: Det är en tävling om att vara med i min saga läs mer om det på min blogg!

2010-10-21 @ 20:14:25
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"