oncontextmenu="return false"

Lussekatter, nytt nagellack, Julmarknad och tillbaka till min laptop :D

Hej!

Hur har er dag varit?

Min har varit toppen ;)

Först åkte vi till julmarknad, men det var typ inget där. men köpte, knäck, klubba, choklad... sen inne på Åhlens köpte jag ett nagellack som spricker??

Vadå?

Ja, först tar man vanligt nagellack. Sen tar du på Graffiti nagellack(kan köpas på åhlens) Sen efter 30 sekunder så har det börja spricka. Som om du t.ex har rosa vanlig och vit graffiti så blir det rosa med lite vit här och där :D

Bild kommer i slutet.

Ja, sen lekte Maja(appe) och jag ute, sen bakade vi Lussekatter :) Gjorde en lussesnögubbe :P

Sen försökte jag komma in på internet på min laptop. Men det går saaaaaaaaaaakta.


Ja, nu ska julheader in och bakrund :D Sen ska jag fixa mer!



p.s Har blivit förkyld... :( :( :(

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"