oncontextmenu="return false"

lite Panfu

Godmorgon!

Är inne i panfu och kolla avd som hänt på kartan!!Och sen när man går dit...De har satt på fyren :D Man kanske kommer kunna gå in dit. Men vad ska hända med pandan på stranden?




När jag skulle gå vidare så SNUBBLAR jag på en stock, hur klumpig är jag?? aja, hade sjukhuset mitt bredvid så gick in dit. Men det var bara en liten i slagning i tassen. Så det är nog lugnt :D

Det har kommit nya kläder.Men de ligger BAKOM halloween kläderna ;) Och så nya möbler(det var länge sedan jag la in möbler).

Men ha det bra!!

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"