oncontextmenu="return false"

Hur man får en bild i kommentarsrutan

Ja, Minibjorn frågade om jag kunde visa hur man lägger in en bild i kommentarsrutan.
Här ska jag nu visa det: 
 



  1. Ladda upp bilden på bloggen och ta ca 100-300. Högerklicka sedan på bilden och klicka på öppna länk i ny flik.


    2. Gå sedan in i din stilmall


    3. Kopiera denna kod och klistra in längst ner i din stilmall. textarea{ background-image: url(adressen till din bild); border: 1px solid black; } Ctrl + C

    4. där det står adressen till din bild klistrar du in din bildadress du laddade upp i steg 1.

    5. Förhandsgranska om du vill se hur det ser ut.





    Hoppas ni förstog :D

    /lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"