oncontextmenu="return false"

Min dag

Jag klev upp kl 6:30. sen tog jag frukost och klädde på mig, sen borsta jag tänderna, sen gick jah och och min syrra till bussen, då jag och min granne Albert bracka igenom isen! Vi vart dyngsura och fick gå åt till skolan! kl 8:00 hade vi Handstil. 9:00 hade vi Religion. 9:30 hade vi rast, där blev det fäktning med pinnar, Alice, jag och Benjamin, Fredrik, Jennifer och Albert, Kotte hade byggt en koja, då Anton K, Anton H, Viktor och Josef och förstörde kojan! Då gick Alice och jag ut på fotbollsplan , då såg vi átt de börja fäktas, sen vart det på riktigt! När vi kom in så sa Benjamin till Ewa(fröken) och Reneé(fröken). Då fick Alla som ajg skrek upp komma in till Dramasalen och prata igenom det. Sen var De som hade sönder kojan be om ursäkt medans vi som byggt den fick gå in och fortsätta med Religionen. Sen var det Lunch dags! Det vart Potatis med kött. Sen gick vi till kojan och byggde upp den. Sen hade vi Slöjd, jag blev klar med en stor stege till vår Guldhamster vi ska köpa, sen håller ja gpå emd en skol! Sen följde Alice med mig hem, då gick hon genom isen och hon blev dyngsur om benen. När vi kom in så fick vi Pannkakor av mamma. Sen gick vi ut och Hade snöbolls krig med Josef och Albert, blev dyngsur! Sen gick vi til Olle och fick kakor. Sen gick vi hem och kollade på Ghost Whisperer. Sen ritade vi påsk teckningar sen satt vi vid datorn, sen åkte hon hem! då skrev jag detta!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Eric saade

Hej Tigerz! Hoppas du hejade på mig i Melodifestivalen :) Men synd att jag inte vann :) men Anna var med bra. Men jag var Bäst!



MVH Eric Saade

2010-03-24 @ 14:50:53
Postat av: Anna Bergendahl

Men hallå! Jag vann för jag var bäst! Inte du Eric! Men jag gillar din blogg Tigerz.



MVH Anna Bergendahl

2010-03-26 @ 21:06:22
Postat av: britney

AAAAAAH ERIK SAADE HJÄLP HJÄLP JAG ÄLSKAR DIG ERIK DU VAR BARA BÄÄÄÄÄÄÄST HEJA HEJA ERIK SAADE HEJA HEJA HEJA HEJA

2010-03-28 @ 12:47:32
URL: http://michaeljacksongirlblogg.se
Postat av: britney

AAAAAAH ERIK SAADE JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HEJA HEJA HEJA JAG RÖSTADE PÅ DIG OCH JAG SJUNGDE MED PÅ DIN LÅT FAST JAG INTE KUNDE DEN SÅ BRA HEJA HEJA HEJA JAG HOPPAS DU SER DENNA KOMENTAREN AAAAAAAAAAAAAAA MÅSTE FORTSÄTTA SKRIKA OCH HEJA IGEN PÅ DIG NU HEJDÅ HEJA HEJA HEJA

2010-03-28 @ 12:49:43
URL: http://michaeljacksongirlblogg.se
Postat av: britney

AAAAAAH ERIK SAADE JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HEJA HEJA HEJA JAG RÖSTADE PÅ DIG OCH JAG SJUNGDE MED PÅ DIN LÅT FAST JAG INTE KUNDE DEN SÅ BRA HEJA HEJA HEJA JAG HOPPAS DU SER DENNA KOMENTAREN AAAAAAAAAAAAAAA MÅSTE FORTSÄTTA SKRIKA OCH HEJA IGEN PÅ DIG NU HEJDÅ HEJA HEJA HEJA

2010-03-28 @ 12:50:52
URL: http://michaeljacksongirlblogg.se
Postat av: britney

AAAAAAH ERIK SAADE JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HEJA HEJA HEJA JAG RÖSTADE PÅ DIG OCH JAG SJUNGDE MED PÅ DIN LÅT FAST JAG INTE KUNDE DEN SÅ BRA HEJA HEJA HEJA JAG HOPPAS DU SER DENNA KOMENTAREN AAAAAAAAAAAAAAA MÅSTE FORTSÄTTA SKRIKA OCH HEJA IGEN PÅ DIG NU HEJDÅ HEJA HEJA HEJA

2010-03-28 @ 12:52:14
URL: http://michaeljacksongirlblogg.se
Postat av: moa

Men, asså ärligt, nån bara luras!

Dä ä inte sant alls, för ofta att Eric Saade komenterar och skriver att han var bättre än Anna, och direkt efter skriver "Anna" att hon visst var bäst!

Fett fake!

2010-04-13 @ 16:08:08

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"