oncontextmenu="return false"

Idag

Hej! 
 Idag hade ja ett par lila byxor från Cubus. 149 kr.
en röd tröja från Lindex. 149 kr
Gråa strumbor från USA.

På fredag är ALLA lediga från skolan :thumbup: den är bra! Då ska vi åka upp till Härjedalen och åka slalom och jag ska åka Snowboard :) Sen ska vi leta påskägg på Lördagen. Lördag och Söndag åka Snowboard och Slalom.
fredag: Packa upp allt.
Måndag: Packa ihop allt och åka ner till Södermanland(hem)

Bor någon av er som läser uppe i Härjedalen? I sånna fall så kommer vi vara i Tänndalen och åka :)

Ha en bra vecka!!!! Så ja gkomme rinte skriva Fredag, Lördag, Söndag och Måndag. Men på Tisdag, skriver jag. På Fredag börjar Påsklovet! Vad ska ni göra på Påsklovet? Jag ska ju till Härjedalen :)



Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"