oncontextmenu="return false"

panfu blogginlägg

En varm jacka för Carls igloo

January 30th, 2010

God morgon alla pandor!

Idag är det sista dagen ni kan samla på snögubbar till Carls igloo. Så var extra noga när ni spatserar runt i Panfu, så att ni inte missar en endaste liten snögubbe. Vi råkar veta att det finns 2 nya snögubbar i Panfu idag. Här är ett litet tipps: En snögubbe är på en plats där man kan ha snöbollskrig, den andra är på en plats där solen alltid skiner.

Vi har redan varit hos Carl och gett honom de snögubbar som vi har samlat in. Vi fick en liten förtitt på belöningen som han ger till alla pandor som hjälper till att samla snö, vill ni veta vad det är? Ok, vi kan nog berätta: Det är en snupersnygg eskimå-jacka! Han tog med den från hans senaste expedition i Arktis.

Att ni får en sådan jacka (ja alltså om ni hjälper till och samlar snögubbar) har en viss anledning: Jo förstår ni, när ni har jackan på er kan ni hälsa på hos Carl i igloon. De pandor som inte har guldpaket kan ha jackan i en vecka.

Kolla här, Max prövade förstås jackan direkt. Och jag tog en bild, snygg va?

blog picture

Den jackan var riktigt, riktigt varm, det kan jag lova er. Med den på er kan ni säkert hänga i igloon hur länge som helst.

Nu är det dags att kila vidare, vi ses snart igen! Ha en skön helg!
Ella
och Max



Det var dagens panfu blogg inlägg... men oh!!!! nu fick jag blå text... :)


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"