oncontextmenu="return false"

kallt om tassarna

Hej!


Lulis1 var inne i panfu idag och det första hon sa när hon klev utanför dörren var: Kallt om tassarna!!!
 
Det var riktigt kallt ute, Apelsiner var på ett bröllop, det gick nog bra!

/

p.s här är panfublogg inlägget: 

En långtråkig söndag…

January 31st, 2010

Hej alla pandor!

Idag är en långtråkig dag. Ella har åkt till sin mormor och kommer inte tillbaks förrän ikväll. Jag funderar på vad jag ska hitta på idag, helt utan Ella…

Penny och Lenny vill ha en picknick på stranden, men jag tycker det är lite kallt att sitta ute i snön. Dessutom är de så förälskade att de säkert bara har ögon för varandra.
Kamaria är hos Professor Bookworm, och hjälper honom att laga sin trasiga tvättmaskin. Han råkade visst hälla i socker istället för tvättmedel. Jag tror inte hans kläder blev så bra tvättade av det. Och då har de nog knappast någon tid för mig.

Jag kanske skulle läsa en bra bok, eller städa min trädkoja…
Har ni några bra idéer? Vad kan man hitta på en långtråkig söndag? Skriv era idéer som kommentarer här i bloggen.

Vi ses snart, ha det bra!

Max








ses!!!!!! dettta var tigerz!


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"