oncontextmenu="return false"

Interjuv........ Apelsiner! 29

Hej!

Idag interjuvar jag... Apelsiner!!!!!!


Vad gillar du i panfu?
Att se snälla pandor

Vad gör du mest i panfu?

Är med kompisar

Och vilka är det?

Oj... typ alla!

ok.... men, vilka kläder brukar du ha ofta?!
Hiphopdräkten.

Ja, jag gissard då på att du är ofta i staden!?

Aa, ganska ofta!

Okej! det var kul att interjuva dig, ses någon annan gång! hej då!

Hej då!!!

 

Det var väll kul, men här är dagens panfu blogginlägg

En märklig bild i Kamarias kristallkula

January 29th, 2010

Hejsan alla pandor!
Burrrr… visst är det kallt i Panfu! Men Carl är lika glad för det. Det måste ju vara riktigt kallt ute för att man ska kunna bygga en igloo. Ja, annars skulle den ju smälta ju.
Vi hittade en snögubbe vid slottet idag, så vi passade på att hälsa på hos Kamaria för en kopp varm choklad. Hon gör verkligen världens bästa choklad! Gillar ni varm choklad? Eller tycker ni bättre om must och jordgubbsmjölk?

Kamaria berättade att hon under en lång tid nu hela tiden fått se en speciell bild i sin kristallkula. Men hon vet inte riktigt vad den betyder ännu.

Och som de superreportrar vi är blev vi förstås nyfikna, så vi tog oss själva en ordentlig titt i kristallkulan. Där såg vi en Yeti-familj.

Vi kisade ordentligt för att försöka se så bra som möjligt. Vad kan nu en sådan märklig bild betyda? Vi tyckte oss se att Yetifamiljen satt tätt, tätt ihopkrupna på en liten ö av is. De såg mycket olyckliga ut de stackarna. Rent av rädda.

En tanke slog mig direkt: Denna Yetifamilj är i fara! Kamaria trodde det även hon, men tyvärr kunde hon inte säga något mer. Hon menade att vi nog får reda på mer inom den närmsta framtiden…

Så, kära pandor, ta hand om er och håll ögonen och öronen öppna!

Håll höjd,
ella_max_funny
Max och Ella

Ses snart igen... men oh! nu är det JAg(tigerz) som skriver, det blir så, hehe! Men, ajg kommer in i panfu kl 18:52 i Pandaland. Ses!!!! Med lulis1!

/lulis1


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"