oncontextmenu="return false"

Dagens panfublogg inlägg

Här kommer panfu bloggens idag inlägg. 

Nya kläder!

January 28th, 2010

Hejsan alla pandor!
Oj oj oj, vi är helt utmattade efter att ha ränt runt hela Panfu på jakt efter snögubbar till Carls igloo. Vi har varit så upptagna att vi nästan glömt att skriva om de nya kläderna som kommer.

Som tur är påminde Lili oss i sista sekunden. Hon höll faktiskt på att glömma dem själv, hon var också i full fart med att samla snögubbar själv när hon kom på det.
Men som tur är gick allt bra. Här är de så, de nya tuffa kläderna:

Pic-the-CataloguePic-the-CatalogueHa det så kul!

Håll höjd,
Max
och Ella

mm... nya kläder... Hoppsan, detta är tigerz som skriver, råka får röd text på något sätt :( :) Tyvärr så kommer inte Girl Make Over hårfrisyrerna idag.... men imorgon det lovar jag iaf! Om det får så ska jag fösöka hålla kvar denna färg på texten! det är mina favvofärg, röd!

/


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"