oncontextmenu="return false"

igelkott på rymmen del 3

Förra slutet: Igloo hittar vägen hem och börja traska hemåt, men vad är det som dunskar och varför rör marken på sig? plöstigt ramlar Igloo ner i något och skriver: ahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen vart allting svart och kallt...

Igloo fryser och allt är svart... sen kommer det lite lite ljus mellan en springa. Igloo ropar på hjälp där igenom, men inget händer. Igloo kommer på en sak! Märket! Symbolen han såg när han blev fångad! Den rosa puman!  Först när jag öppnade ögonen lite var det inget där, sen öppnade jag igen, jag önskade ju hjälp då...
igloo önskade att han fick frihet nu, och visste vad som håller på att hända honom. Plöstigt kom huvudet upp igen och sa: Du har bara 2 önskningar kvar, gör ditt val noga nu. sa Puman
- Jag önskar att jag kom ut härifrån och att jag kommer hem och levde lyckilgt. sa Igloo
Pooof!!! poof!!
- Jag, jag är hemma!!! tjoohoo! jag är hemma! Tack tack! Kära Puma


Snipp snapp slut så var denna saga slut...


Tyckte ni om sagan? vet inte varför ajg fick stor text, men här är söta bilder:


Kommentarer
Postat av: Igloo

Höj! Hälsningar från möj! Igloo igelkott

2010-02-21 @ 22:32:15
URL: http://iglooanser.blogg.se/

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"