oncontextmenu="return false"

Badhuset

Hejsan!

Jag skriver sent för att jag o min bästis var och badade. Vi tog bussen in till Badhuset. Badade ett tag. sedan torkade vi håret NOGA :D kläddw på oss såklart osv. Sen gick vi och köpte en hundnalle. Man fick den på köpet eller köpa den för 80 kr. Så köpte ett julgrans pynt, en snöflinga. Den ska mamma o pappa få i juklapp. säg inget ;)

Sen så gick vi o väntade på att pappa skulle komma, när han kom så körde han hem min bästis. Sen så åkte vi hem, och nu :D

Hur har er dag varit?

Måste gå! ska göra läxan :(

/luulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"