oncontextmenu="return false"

Sorry, men inte så lätt

Heej!


Sry för jag inte skrivit, men har det inte jätte lätt just nu. Skolan börjar imorgon och sen skriver jag mest i min andra blogg Pandanlulis. Sen att jag har en jätte snygg header som ajg tyvärr inte får in, sen massor av snyggt design....  men jag får ju inte in sånt, det händer något fel. Sen spelar jag online spel... och sånt :) men, men jag försöker att skriva ofta! Men inlägg kommer alltid bli varje dag, det ska jag lova! Nu lovar jag det, okej lovar!
Ha det bra :)

/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"