oncontextmenu="return false"

12 september 20:26..

... Var precis då jag gjorde bloggen. Vill ni kolla när och precis när ni gjorde den, gå in på Blogg bredvid Skapa längst upp. På vänster sida står det SKAPA sen inlägg och bild. Under kommer det Arkiverade och där står det inlägg kommentarer och de. Klicka på inlägg och bläddra längst ner på sidan. Och ta sista bladet. Då ser ni där det står " Välkommen till min nya blogg! " som lägs in automatiskt när bloggen görs. Sen till höger står det datum och tid! Så den 12 september 20:26 så är denna blogg 1 år. Nyheter kommer dyka upp. Så, den 12 september är en Söndag. Så, tider och allt kommer!!!! Så var inte orolig att du missar den lilla festen för Tigerz!


/lulis1

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"