oncontextmenu="return false"

Vinn en header

Hej!

Nu när jag lärt mig lägga in header kan jag ha en tävling. Det är en panfu och club penguin header.

GÖR SÅ HÄR:

Skiriv en kommentar och vilket nummer du vill ha(det kommer stå nummer vid dom) Sen måste du skriva ditt lösenord och din mail adress. annars får jag inte in den. annars om du vet hur man gör så kan du bara skriva din mail och vilken du vill ha så skrickar jag den till dig via mail och så lägger du in den själv :) här är headerna. Jag godkänner inte om du skrivit med att jag inte ska göra det eller om du har lösenord där.

1. 
D
är det står bloggens namn där kommer namnet stå på bloggen. här är nummer

2.
Samma sak är det här med bloggens namn. Vad tycker ni om dom? rösta om vilken du vill ha :) det går ut på Söndag när vi tänder det andra ljuset. Lycka till

Kommentarer
Postat av: apelsiner

Hej!



Jag skulle vilja ha header nummer 2.

2009-11-29 @ 17:44:31
URL: http://panfuapelsiner.blogg.se/

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"