oncontextmenu="return false"

Vad häftigt!!!

hej!
Titta vad som hänt med teatern i c.p!!Den där shsyshan eller nu vad det är rör sig om man klcikar på knapparna som man gjorde i den förra teatern och kolla det nya maskerad kläderna! När jag får membership ska jag köpa... hmm... undra vad jag ska köpa?... nja... jag vet inte vad jag ska köpa... vet ni nått av dom? skriv en kommentar då! hmm.... hmm..... öhh... ehh... ska tänka... mendans det så kan jag berätta en liten historia om min dag idag. Fredag 13/11 "´Min lycko dag"

Idag är jag sjuk från skolan.
Vaknade, titta på tv, åt frukost, titta på tv, åkte med min syster och mamma till "Under bara hem" satt kvar i bilden. åkte sen till Godis land. köpte mycket godis. åkte hem. satt mig vid datorn. sen så skriver jag p min blogg och spelar c.p och lyssnar på musik. väntar på att mamma ska ta bort mitt gp på panfu... så... mer har vi inte gjort. och klockan är bara 14:48! det känns som om hon mycket mer... ska kolla på Idol kl 20:00
Det var min dag... nu ahr ajg kommit på vad jag ska köpa. Jag ska köpa... F-J-Ä-R-I-L-E-N. FJÄRILEN jag ska köpa fjärilen när jag får membership. det lovar jag att jag ska köpa. Titta, den första bilder gjorde jag på www.glitterfly.com   

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"