oncontextmenu="return false"

Tycker ni dom är söta :question:

Hej!
Jag tycker puffles är söta, tycker ni att dom är söta :qustion: För dom är bara så söta :thumbup: Jag gillar alla puffles :) visste ni att när C.p gjordes fanns inte panfu och dom som gjorde panfu har tagit idén från C.p. så dom är egentligen ....... ja, tycker inte ni det :question: Det tycker jag :thumbup: :D :) fast pingvinerna är jag så där på :S Jaa... vet inte vad jag ska skriva nu, joo jag ska sluta med min dag. det blev för jobiiigt. Jag har namsta idag. det är Elisabeth. jag hete rinte Elisabeth då, men det är mitt andra namn. jag heter Mathilda Aina Elisabeth. Tycker ni om min blogg :question: för jag får aldrig kommentarer ;( :( Jag tycker det är tråkigt ;( ;( ;( ;( ;( ;( :( :( :thumbdown:  men jag är glad om jag har läsare :thumbup: har jag det :question: hej då!!!

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"