oncontextmenu="return false"

Pets tävling

Hejsan hoppsan!

Läser ni pets :question: Det gör jag :thumbup: Ni som läser det har ni fått pets nummer 8 2009? För ni som har det och läst den så finns det en foto tävling och julklappar från pets :) Jag är med i den med julklappar. Jag ska vara med om nummer 6. en säng med fem hundar i (mjukisdjur)Ska försöka fixa en bild. Har inga bilder :( lägger in bild på den om jag vinner :thumbup: Här är en av våra katter vi har, passa på att ta en bild när min katt nästan sover. kolla bilden. Tog den med Webb-kamran. Så kanske lite suddig var tvungen att förstora den :thumbup: Men här är den. Vad tycker ni :question: är han gullig :question: Ska lägga ut bilder på dom 2 andra och en bild på min kanin ;)

/puffle


Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"