oncontextmenu="return false"

Ett hämligt rum! + ny pin

Hej!
Inne i teatern finns det en hämligt gång!
Men den stora stenen måste man flytta på hehe... så här ser rummet ut. skriv en kommentar om ni vill se hur man gör för att komma in... kolla bilden. har ringat in den nya pinen också. i skattkiskan. man måste vänta tills den öppnart sig har ringat in skattkiskan men den öppna sig aldrig men det är en stor flaska. kolla på apelsiners och min blogg där ahr vi bilden med en öppnen skatt kiska. Det som är inringat med gult är apelsiner. Jag har nog berättat det förut men hon heter finalina :) Skiskan öppna sig. så här ser det ut... men först så visar jag hur man kommer in hit.Nu visar jag hur man kommer in dit.  man väntar tills det börjar lysa om den stora stenen bakom vattenkanan. efter en stund flyttar den på sig och då är det ett hål i maken. man går ner där sen är man framme :) Har ni nått tips på ett bra spel? i c.p eller ett nytt online spel. jag har panfu, littlestpetshop, c.p, chobots. vet ni nått? skriv en kommentar hej då!

Kommentarer

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"