oncontextmenu="return false"

Min dag

Hej!

 Ska börja skriva om min dag. här är min dag Onsdag 18/11-09.

Klev upp 6:30
åt frukost. Flinger med mjölk.
Kläde på mig. mjukis byxor och t-shirt med hovtröja.
Gick till bussen.
klev på och satt mig brevid Felicia(min kompis som bytt skola)
klev av vid min skola(Kjula Skola)
Gick till Josefin(min kompis) Det ringde in 08:00
vi jobba matte. gick ut på rast 09:30
kom in 10:00
sen jobbade vi tills 12:15 gick till maten. 12:30 gick ut på rast.
13:00 gick in hade bild.
14:00 slutade åkte buss hem.
Kolla på Tv.
Satt mig vid datorn.
åt mat.
och nu så sitter jag här vid datorn och skriver.

hej då :)
p.s Min katt ska hjälpa mig att skriva på bloggen. hon heter kiara/kijara. kan stava det på 2 sätt.

/lulis1 o kijara


Kommentarer
Postat av: bollobollo

2009-11-19 @ 17:50:31
URL: http://panfubollo.blogg.se/
Postat av: bollobollo

Hur kan du vakna 6:30??? Det är jätte tidigt!

2009-11-19 @ 17:51:22
URL: http://panfubollo.blogg.se/

Tack för du kommenterar! Men jag vill inte ha dumma eller elaka kommentarer! de tas bort direkt!:

Namn:
Kom ihåg mitt namn härbr />
E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
oncontextmenu="return false"